RENAULT KERAX 400 6X4 Tipper Spring/Spring Euro2 Man Gea kipper vrachtwagen
RENAULT Kerax 400 6x4 Steel Springs Manual Gearbox haakarm vrachtwagen
RENAULT KERAX 260-19 4X4 kipper vrachtwagen
RENAULT KERAX 380 hiab122bs2 remote open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 400 6x4 tipper kipper vrachtwagen
RENAULT Kerax 330 dxi 6x4 Marrel tipper kipper vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 Dxi 6x4, Manual, Hiab crane, Remote, Steel suspension open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 6x4, Fassi Crane, Remote, Steel suspension, Manual, Ai open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 420 6x4, Palfinger PK 20002 Crane, Remote, Steel suspensio open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 6x4, Hiab crane 4x hydraulic extendable, Remote, Manua open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 8x4, Palfinger crane, Manual, Steel suspension, Remote open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 6x4, Fassi Crane, Manual, Steel suspension, Airco, Rem open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 Dxi 6x4, Hiab crane, Steel suspension, Manual, Retarde open laadbak vrachtwagen
RENAULT Kerax 370 Full Steel - Hookarm - Manual - PTO haakarm vrachtwagen
RENAULT Kerax 300 Fassi crane, Steel suspension, Manual, Hub reduction kipper vrachtwagen
Renault Kerax is de vlaggenschiplijn van Renault in het vrachtwagen- en trekkerssegment met een laadvermogen tot 45 ton (wat betekent dat een drieassige oplegger wordt getrokken). De lijst met Renault Kerax-modificaties is breed: het chassis wordt gepresenteerd in 4x4, 6x6, 6x4 en 8x4 wielformules.
De productie van grote hoeveelheden Renault vindt plaats in een fabriek in Bourke-en-Bresse in Oost-Frankrijk, en individuele componenten, bijvoorbeeld een versterkt Kerax-chassis met framestukken met een doorsnede van 300x90x8 mm, versterkt met 5 mm-inzetstukken, zijn verkrijgbaar in veel delen van Europa (Duitsland, Spanje, Hongarije) . Vrachtwagens hebben een gestempelde stalen bumper, die uit drie delen bestaat, waardoor reparaties bij schade gemakkelijker en goedkoper worden. De sterkte van de achterste dwarsbalk van het frame is ontworpen voor het trekken van zware opleggers en opleggers.
Voorvering veren zijn parabool tweevleugelig. De ophanging van de achterste balanceerwagen is gemaakt op basis van semi-elliptische veren: voor een 6x4 chassis is het pakket 9 vel, voor 8x4-11 vel. Zowel de voor- als achtervering zijn voorzien van stabilisatorstangen. De nieuwste dumptrucks zijn zeker niet goedkoop, dus het tweedehands Renault Kerax kopen is ook heel gewoon.
Het motorenaanbod voor Renault Kerax omvat niet alleen 10,8 liter DXi11's in drie vermogensopties - van 380 tot 460 pk, maar ook meer DXi13's met een hoger koppel met een werkvolume van 12,8 liter en een capaciteit van 480 of 520 liter. s om uit te kiezen.
RTCN (Renault Trucks Commercial Nederland) biedt u de mogelijkheid om mee te doen aan de b este logistieke oplossingen en tweedehands Renault Kerax te koop. In ons wagenpark in Amsterdam worden dumptrucks van verschillende capaciteiten, laadcapaciteiten, met diverse wielformules en chassis aangeboden. Onder uw aandacht gepresenteerd Renault Kerax 400 6x4, Renault Kerax 330 6x4, Renault Kerax 370 6x4, Renault Kerax 420 6x4 en andere modellen. Alle gepresenteerde voertuigen met grote capaciteit zijn gecertificeerd in Europa en bevatten motoren van de nieuwe Euro-6-versie, uitgerust met Common Rail-brandstofapparatuur. En vrachtwagens met modificaties Kerax 330, Kerax 370, en Kerax 420 zijn ook uitgerust met dubbele schijfkoppeling en aandrijfassen met naafreductoren. Wanneer u zonder overdrijving een Renault-kiepwagen koopt, legt u een grote winstgevendheid in uw bedrijf.